Vrácení
Neodpovídá-li zakoupený produkt vašim očekáváním, máte možnost vrátit celou objednávku nebo jen její část a získat zpět zaplacenou částku.
Aby bylo možné vrácení uplatnit, je nutné jej nahlásit do 14 dnů od převzetí zásilky.
Pokud vaše objednávka obsahuje položky od více prodejců, je nutné postupovat podle instrukcí každého z nich zvlášť.
Jak postupovat:
Prosím, kontaktujte nás na info@lunzo.cz – poskytneme vám podrobné instrukce, jak zboží vrátit danému prodejci.Důležité upozornění: Zboží vždy posílejte přímo prodejci. Na centrálu Lunzo balíčky nezasílejte – za takto zaslané vrácené zboží nepřebíráme odpovědnost.
Omezení vrácení
Na vrácení se vztahují stejná omezení jako na právo odstoupení od smlouvy. To znamená, že nelze vrátit:
- produkty vyrobené na míru nebo upravené podle individuálních požadavků,
- zboží rychle podléhající zkáze (např. čerstvé ovoce, řezané květiny),
- výrobky, u nichž je z hygienických či zdravotních důvodů vrácení možné pouze v neotevřeném stavu (např. kosmetika, spodní prádlo, piercingové šperky),
- rozbalené audio nebo video nosiče, počítačový software, digitální kódy a účty k hrám,
- tiskoviny jako noviny, časopisy či magazíny.
Doplňující informace:
Abychom mohli přijmout zpět zaslané zboží, musí být v bezvadném, dále prodejném stavu – nepoužité, nenošené, s originálními visačkami a v původním obalu.Zásilka by měla být zabalena tak, aby během přepravy nedošlo k poškození samotného produktu ani značkového obalu. V opačném případě nenese Lunzo ani naši partneři odpovědnost za škody vzniklé při transportu.
Náklady na zpětnou dopravu hradí zákazník, pokud nejde o vadný nebo poškozený kus. Vrátíte-li všechny položky od jednoho prodejce, obdržíte kromě kupní ceny i úhradu za původní dopravu. V případě, že jste si zvolili expresní službu, bude vám vrácena pouze částka odpovídající standardní dopravě.
Nakoupili jste u více prodejců? Pak je nutné posílat vrácené zásilky každému z nich zvlášť.
Důrazně doporučujeme využít službu se sledovacím číslem (a případně pojistit zásilku dle hodnoty zboží) a doklad o odeslání si vždy uschovat. Ztracené balíky bez sledování bohužel nejsou kryté.
Pokud posíláte balík ze zahraničí, nezapomeňte jej označit nápisem „VRÁCENÍ“, aby se předešlo dodatečným celním poplatkům pro prodejce.
Pokud zásilka nebude splňovat podmínky vrácení, může být odmítnuta a vrácena zpět zákazníkovi, případně bude refundace snížena.
Pokud bude vrácena objednávka, která tyto podmínky nesplňuje, může být vrácení odmítnuto a zboží odesláno zpět k vám, případně vám bude nabídnuta snížená refundace.
Reklamace poškozeného či vadného zboží
Zjistili jste, že objednávka dorazila poškozená, nebo se u produktu vyskytla vada? Napište nám co nejdříve na info@lunzo.cz.
Většina prodejců požaduje jako podklad k řešení fotografii nebo video, které závadu či poškození prokazují. Na základě toho vám mohou nabídnout některé z těchto řešení:
- výměnu zboží za nový kus,
- slevu, pokud si i přes menší vadu produkt ponecháte,
- zrušení objednávky a vrácení plné kupní ceny (zboží je nutné odeslat zpět).
Někteří prodejci poskytují bezplatný štítek pro zpětnou zásilku, jiní dokonce zajišťují svoz u vás doma. Pokud tyto možnosti nejsou dostupné, prodejce vám proplatí přiměřené náklady na dopravu zpět – je však nutné doložit účtenku za poštovné.
Odmítnutí převzetí
Pokud zásilku odmítnete převzít, ačkoliv není viditelně poškozená nebo vadná, může prodejce odečíst vzniklé náklady z částky, která vám bude vrácena.
Stejně tak v případě, kdy sledování zásilky ukáže, že kurýr učinil pokus o doručení, balík byl uložen na poště k vyzvednutí, ale nebyl vyzvednut a následně se vrátil zpět odesílateli.
Vrácení peněz
- Peníze vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od chvíle, kdy prodejce obdrží vrácené zboží.
- Refundace je vždy provedena stejnou platební metodou, jaký jste použili při nákupu.
- Připsání částky na účet obvykle trvá 1–10 pracovních dní, v závislosti na vaší platební metodě.
Výměna zboží
V některých případech je možná výměna zboží. Pokud máte zájem o výměnu (např. za jinou velikost), kontaktujte nás na info@lunzo.cz. Pokud bude výměna možná, zašleme vám instrukce, jak postupovat.