Jak zjistit stav své objednávky:
- Podívejte se do e-mailu s potvrzením o odeslání. Najdete tam odhadovaný termín doručení.
- Pokud už uplynula obvyklá dodací doba a zboží stále nemáte, napište nám prosím na info@lunzo.cz.
Malý tip: Než se na nás obrátíte, zkuste se ještě poptat u sousedů nebo na místní poště. V některých zemích je totiž obvyklé, že se balík po předání místní poště vyzvedává na sběrním místě.
Nepřišel mi e-mail s potvrzením o odeslání
Je možné, že objednávka zatím ještě nebyla vyexpedována. Pokud už měl být termín odeslání překročen, napište nám na info@lunzo.cz a zjistíme aktuální stav.
Zkontrolujte také složku spam/nevyžádaná pošta. Pokud ani tam e-mail od nás nenajdete, je možné, že byla při nákupu zadána chybná e-mailová adresa. V tom případě nám napište na e-mail info@lunzo.cz a rádi vám pomůžeme problém vyřešit.
Zadali jste špatnou nebo neúplnou adresu?
Pro úspěšné doručení je nutné, aby byla adresa vyplněná správně a kompletně. Pokud chybí údaje nebo dojde k chybě, může se zásilka zpozdit, vrátit zpět k odesílateli nebo se dokonce ztratit. Pokud zjistíte, že byla zadána nesprávná adresa, postupujte dle těchto instrukcí:
- Co nejdříve napište na info@lunzo.cz a uveďte správnou adresu. Podíváme se, zda je u dopravce ještě možné provést změnu.
- Pokud byla adresa zadána nesprávně a zásilka se ztratí, nelze žádat o vrácení peněz.
- Pokud jste uvedli adresu, která je sice platná, ale není vaše, zásilka bude doručena tam a je na vás, abyste si zboží zajistili.
- V případě, že prodejce odešle zboží znovu na opravenou adresu, hradíte opětovné náklady vy. Pokud opětovné odeslání nebude možné, budou vám vráceny peníze za objednané zboží.