Úvodní strana Úvodní strana Dodání zboží

Dodání zboží

Dodací doby 

Rychlost doručení se může lišit v závislosti na více okolnostech, například na zvolené dopravní metodě při uzavření objednávky.

Přehled předpokládané doby doručení i zemi, odkud prodejce zboží odesílá, najdete v části „Doručení a vrácení“ na stránce konkrétního produktu.

Doručení v rámci stejného státu – pokud je adresa prodejce i doručovací adresa ve stejné zemi, zásilka obvykle dorazí do 2–5 dnů od odeslání. Většinou tato varianta nezahrnuje sledování ani potvrzení převzetí.

Mezinárodní doručení – pokud se zboží posílá ze zahraničí, je obvyklá dodací doba přibližně 5–20 dnů. Stejně jako u domácího doručení obvykle není k dispozici sledovací číslo ani potvrzení o předání.

Při doručování může být vyžadován podpis příjemce.

Je-li k dispozici více způsobů dopravy, lze si mezi nimi vybrat v průběhu objednávky. Protože působíme jako tržiště, možnosti dopravy se mohou lišit u jednotlivých produktů ve vašem košíku.

Uvedené dodací lhůty mají pouze orientační charakter. Nezahrnují například dobu nutnou pro celní řízení, které není v naší kompetenci.

Ve výjimečných situacích se může stát, že doručení bude delší než obvykle. Pokud balík nedorazí ani do 120 dnů od zaplacení objednávky, garantujeme zákazníkovi možnost volby mezi plným vrácením uhrazené částky nebo novým odesláním objednaného zboží ze strany prodejce. V takovém případě nás prosím kontaktujte na e-mailu info@lunzo.cz.

 

Cena dopravy 

Výše přepravních nákladů závisí mimo jiné na zvolené dopravní metodě v průběhu objednávky.

Na stránkách jednotlivých produktů uvádíme standardní cenu dopravy platnou pro dodání v rámci země odpovídající verzi webu, kterou právě používáte. Například při nákupu na lunzo.cz se zobrazují sazby platné pro doručení po České republice.

Celkovou cenu dopravy vždy uvidíte ještě před odesláním objednávky – zobrazí se na posledním kroku objednávkového procesu.

Pokud by u konkrétní objednávky vznikly dodatečné náklady (například kvůli překročení hmotnostního limitu kurýrní služby nebo kvůli doručení do obtížně dostupné lokality), budeme vás předem kontaktovat. Vy sami se pak rozhodnete, zda objednávku potvrdíte, nebo ji zrušíte.

 

Omezení doručování

Při přepravě některých výrobků musíme respektovat národní i mezinárodní omezení. Z toho důvodu není možné doručit všechny položky do všech destinací.

Na naší platformě se vám proto vždy zobrazují jen ty produkty, které je možné dodat přímo do vaší země.
 

Přepravci a doručovací služby

Prodejci na naší platformě využívají širokou síť ověřených kurýrních firem i místních poštovních služeb. Konkrétní způsob přepravy se volí podle povahy zásilky, cílové země a místa odeslání.

Vybrat si dopravce bohužel není možné.

Ve většině případů je po příjezdu balíku do cílové země zásilka předána místní poště. Poté si ji můžete vyzvednout na přiděleném výdejním místě, případně vám ji doručí lokální doručovací služba.