Úvodní strana Úvodní strana Chci si zobrazit potvrzovací e-mail

Chci si zobrazit potvrzovací e-mail

Když dokončíte objednávku, posíláme vám několik typů zpráv:

  1. Potvrzení přijetí objednávky – krátce po nákupu přijde e-mail s poděkováním a číslem objednávky.
  2. Informace o platbě – jakmile se platba správně zpracuje, obdržíte zprávu, že objednávka je uhrazena a brzy bude předána k odeslání.
  3. Oznámení o odeslání – po předání zboží dopravci dostanete e-mail s informací, že balík je na cestě. Pokud je objednávka rozdělena mezi více prodejců, můžete obdržet více oznámení.

Co dělat, pokud e-mail nepřijde?

Někdy se může stát, že potvrzení nenajdete v doručené poště. Nejčastější řešení:

  • podívejte se do složky Spam nebo Nevyžádaná pošta,
  • u Gmailu zkontrolujte také karty Sociální a Reklamy,
  • přidejte si adresu info@lunzo.cz mezi důvěryhodné kontakty.
 

Když e-mail stále nemáte:

Pokud ani po kontrole složek zprávu nenajdete, napište nám na info@lunzo.cz. Rychle ověříme, zda objednávka proběhla správně. Doporučujeme nevytvářet novou objednávku, dokud vám nepotvrdíme stav té původní.