Když dokončíte objednávku, posíláme vám několik typů zpráv:
- Potvrzení přijetí objednávky – krátce po nákupu přijde e-mail s poděkováním a číslem objednávky.
- Informace o platbě – jakmile se platba správně zpracuje, obdržíte zprávu, že objednávka je uhrazena a brzy bude předána k odeslání.
- Oznámení o odeslání – po předání zboží dopravci dostanete e-mail s informací, že balík je na cestě. Pokud je objednávka rozdělena mezi více prodejců, můžete obdržet více oznámení.
Co dělat, pokud e-mail nepřijde?
Někdy se může stát, že potvrzení nenajdete v doručené poště. Nejčastější řešení:
- podívejte se do složky Spam nebo Nevyžádaná pošta,
- u Gmailu zkontrolujte také karty Sociální a Reklamy,
- přidejte si adresu info@lunzo.cz mezi důvěryhodné kontakty.
Když e-mail stále nemáte:
Pokud ani po kontrole složek zprávu nenajdete, napište nám na info@lunzo.cz. Rychle ověříme, zda objednávka proběhla správně. Doporučujeme nevytvářet novou objednávku, dokud vám nepotvrdíme stav té původní.