Reklamační řád

internetové nákupní galerie www.lunzo.cz

Jak vyplývá z Všeobecných obchodních podmínek, je Provozovatel internetové galerie společnost LUNZO s.r.o. zprostředkovatelem koupě zboží mezi Kupujícím a Prodávajícími z Asie, a to tak, že tato společnost zprostředkovává Kupujícím nákup zboží od Dodavatelů, t.j. objedná za ně zboží u Dodavatele a zaplatí za ně kupní cenu, popřípadě zboží reklamuje. 

S ohledem na shora uvedené, nelze u Provozovatele reklamovat:

a) kvalitu a jakost zboží,

b) soulad zboží s českými či evropskými normami a standardy.

 

Reklamace dodaného zboží (nároky z odpovědnosti za vadu zboží a za případnou škodu způsobenou vadou zboží) řeší Kupující samostatně přímo s asijským Dodavatelem zboží.

U Provozovatele je možno reklamovat:

a) nedodání zboží,

b) prodlevu s dodáním zboží,

c) dodání jiného zboží, 

 

To vše za podmínek stanovených ve Všeobecných obchodních podmínkách společnosti LUNZO s.r.o. pro užití internetové galerie www.lunzo.cz

U nedodání zboží je možno řešit reklamaci:

a) výzvou k opětovnému objednání zboží; Provozovatel na své náklady objedná zboží opětovně

b) výzvou k vrácení peněz s uvedením čísla účtu, na který mají být peníze vráceny

 

Přičemž v případě, že Kupujícím není zboží doručeno ve lhůtě 90 dní od učinění objednávky (kterou se rozumí doručení výběru zboží na internetové galerii Zprostředkovatele Kupujícím Zprostředkovateli a současné úhrady částky představující součet odměny za zprostředkování a kupní ceny za zboží od Dodavatele na účet Zprostředkovatele), můžou Kupující požádat Zprostředkovatele o vrácení peněz v plné výši nebo o opětovné objednání zboží od Dodavatele. Peníze se v takovém případě vrací na bankovní účet, který za tím účelem Kupující sdělí.

 

Reklamovat lze e-mailem: info@lunzo.cz nebo písemně na adresu provozovny: Lunzo.cz, Zbrojnická 1, 301 00 Plzeň.

Reklamace se podává na řádně a čitelně vyplněném Reklamačním protokolu.

 

Provozovatel o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu poskytnuté služby. Maximální lhůta k vyřízení reklamace je 30 dní.

 

U oprávněných reklamací se provozovatel zavazuje vrátit peníze na účet uvedený v reklamaci do pěti pracovních dní po vyřízení reklamace. Peníze nelze vrátit v hotovosti, pouze převodem na účet.

>Reklamační protokol ke stažení zde.

Reklamace dále upravena ve Všeobecných obchodních podmínkách, které si prosím pozorně přečtěte.

 

Vzájemné spory mezi Kupujícím a Provozovatelem mohou být řešeny před obecnými soudy nebo mimosoudním řešením spotřebitelských sporů
prostřednictvím České obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, více informací najdete na  www.coi.cz

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení