Reklamační řád
Reklamační řád
internetové nákupní galerie Lunzo
1. Jak vyplývá z Všeobecných obchodních podmínek, je Provozovatel internetové galerie společnost LUNZO, s.r.o. zprostředkovatelem prodeje zboží mezi Kupujícím a Prodávajícími z Asie.
2. Reklamovat u Provozovatele nelze:
a) kvalitu a jakost zboží
b) soulad zboží s českými či evropskými normami a standardy
Reklamace dodaného zboží (nároky z odpovědnosti za škodu způsobenou vadou zboží) řeší Kupující samostatně přímo s Dodavatelem zboží.
3. U provozovatele je možno reklamovat:
a) nedodání zboží
b) prodlevu s dodáním zboží
4. U nedodání zboží je možno řešit reklamaci:
a) výzvou k opětovnému objednání zboží; Provozovatel na své náklady objedná zboží opětovně,
b) výzvou k vrácení peněz s uvedením čísla účtu, na který mají být peníze vráceny.
5. Při prodlevě s dodáním zboží o více než šedesát dní je možno podat reklamaci:
- t.j. podat výzvu k vrácení peněz s uvedením čísla účtu, na který mají být peníze vráceny.
6. Reklamovat lze e-mailem: info@lunzo.cz nebo písemně na adresu Lunzo.cz, Zbrojnická 1, 301 00 Plzeň.
Reklamace se podává na řádně a čitelně vyplněném Reklamačním protokolu.
7. Provozovatel o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu poskytnuté služby. Maximální lhůta k vyřízení reklamace je 30 dní.
8. U oprávněných reklamací se provozovatel zavazuje vrátit peníze na účet uvedený v reklamaci do pěti pracovních dní po vyřízení reklamace. Peníze nelze vrátit v hotovosti, pouze převodem na účet.