Často kladené dotazy

 

V JAKÉM STAVU JE MOJE OBJEDNÁVKA A KDY MI DORAZÍ?

Ohledně stavu Vaší objednávky nás neváhejte kontaktovat na náš e-mail a rádi Vám poskytneme veškeré informace. Kontaktovat nás můžete i prostřednictvím kontaktního formuláře, který naleznete zde: www.lunzo.cz/kontakty/ 

 

JAKÁ JE DOBA DODÁNÍ?

Obvyklá doba dodání je 15 - 45 dní od přijetí Vaší platby. Zboží je zasíláno přímo od prodejců ze zahraničí, díky tomu můžeme nabídnout ty nejnižší ceny a ještě navíc poštovné ZDARMA!

 

JAK MI BUDE ZÁSILKA DORUČENA?

Zásilka Vám bude doručena standardně Českou poštou. Pokud Vás doručovatel nezastihne na adrese, uloží Vám zásilku na nejbližší pobočku České pošty.

O této skutečnosti by Vás měla informovat Česká pošta výzvou pro vyzvednutí zásilky. V případě drobnějších zásilek je balíček doručen přímo do domovní schránky.

 

POTŘEBUJI ZBOŽÍ RYCHLE, JE MOŽNÉ PŘEPRAVU NĚJAK URYCHLIT?

Z naší strany bohužel není možné přepravu urychlit. Zboží Vám bude doručeno v námi garantované lhůtě.

 

JE MOŽNÉ ZASLAT ZBOŽÍ NA DOBÍRKU?

Jelikož je zásilka zasílána ze zahraničí rovnou na Vaši adresu, není bohužel platba na dobírku možná. Objednávku můžete uhradit klasickým bankovním převodem nebo poštovní poukázkou (složenkou) A na pobočce České pošty.

 

JE ZBOŽÍ SKLADEM V ČR?

Veškeré zboží je skladem u prodejců v zahraničí.

 

JAK MOHU STORNOVAT ČI ZMĚNIT SVOJI OBJEDNÁVKU?

V případě zrušení či změně objednávky nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu a nezapomeňte uvést číslo Vaší objednávky.

 

POSLAL JSEM PENÍZE NA VÁŠ ÚČET A STÁLE MI NEPŘIŠEL E-MAIL S POTVRZENÍM O PŘIJETÍ MÉ PLATBY. CO MÁM DĚLAT?

Pokud byla z Vaší strany platba provedena před více než 3 dny, zašlete nám prosím na náš e-mail číslo vašeho účtu, ze kterého byla platba provedena nebo kopii poštovní poukázky pro ruční dohledání platby.

 

JAK POSTUPOVAT, KDYŽ MI ZBOŽÍ NEDORAZILO ANI PO UPLYNUTÍ GARANTOVANÉ LHŮTY?

Pokud již uplynula námi garantovaná lhůta a zboží Vám nebylo doručeno, postupujte podle našeho Reklamačního řádu.

 

ZBOŽÍ MI PŘIŠLO POŠKOZENÉ. CO MÁM DĚLAT?

V tomto případě stačí nafotit poškozené zboží a původní obal a zaslat nám tyto fotografie na náš e-mail. Zákaznické oddělení s Vámi tuto nepříjemnou situaci vyřeší k Vaší spokojenosti.

 

VELIKOST MI NESEDÍ A CHCI JI VYMĚNIT. JAK MÁM POSTUPOVAT?

Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu a uveďte, o jakou velikost máte zájem. Zákaznické oddělení Vám sdělí přesné instrukce, jak v případě výměny velikosti postupovat.